Plánovaná technická údržba & inventura skladu (1.–7. 11.) Vážení zákazníci, rádi bychom vás informovali, že v termínu 1.–7. listopadu bude náš provoz omezen z důvodu: modernizace interního systému pravidelné inventury skladu Z tohoto důvodu nebude probíhat standardní expedice objednávek. Poslední expedice proběhne v sobotu 1. 11. v 9:00. Objednávky přijaté během omezení vyřídíme a odešleme v pondělí 10. 11. Cílem těchto úprav je zrychlení a zkvalitnění našeho servisu pro vás. Děkujeme za trpělivost a pochopení. Tým AC Mobile

Nevhodný dárek a vrácení/výměna zboží po Vánocích.

Dostali jste od Ježíška dárek a on se ne tak úplně trefil do barvy, velikosti nebo stylu a neodpovídá vaší představě? Nevadí, můžete jej vrátit nebo vyměnit. Poproste Ježíška o číslo objednávky a můžete se pustit do výměny nebo vrácení. Účtenku nebo fakturu nepotřebujete. Opravdu postačí číslo objednávky, které začíná 2220XXXXX.

Nemusíte spěchat, čas máte do konce ledna 2023. 

Přejděte na krátký formulář zde, vyplňte číslo objednávky, jméno a příjmení nakupujícího. Pak máte dvě možnosti, buď vrátit a vyplníte číslo bankovního účtu, nebo v druhém okénku napíšete za co se má vyměnit. Vyberete si jiný produkt a ten sem jednoduše vepíšete. U každého produktu u variant máme naše skladové číslo, třeba jako 2295/ZEL nebo X370/ERN atd., prosíme tedy, nezapomeňte toto skladové číslo přidat.

Poté stačí kliknout na tlačítko ODESLAT a je to. Formulář je elektronický, nemusíte jej tisknout a vkládat do balíčku.

A co pak?

Pro vrácení zboží můžete využít službu od společnosti ZÁSILKOVNA. Vrácení zboží - zpětná zásilka společností Zásilkovna. Chcete nám vrátit zboží a nechce se Vám na poštu? Využijte zpětný odběr.

Postup:

  • Nevhodné zboží zabalíte
  • koupíte si zpětnou zásilku (nelze koupit na dobírku).
  • my vám pošleme kód pro odevzdání balíčku na Zásilkovně
  •    .... a to je vše 

                                      

vrácení zboží